2018. június 12., kedd

Válogatott barátságos meccsek

Itt vagyok újra, kicsit most több idő maradt ki, de ennek az az oka, hogy megvártam, míg lezajlanak ezek a meccsek, hogy erről beszámolót hozhassak nektek. Azonban ezt leszámítva pár dolog megváltozott a mániával kapcsolatban és történt egy szánalmas, nevetséges dolog is, ahol nem én voltam nevetséges. Erről is beszámolok. Kevés a kép róla, de vannak bőven edzéses insta sztorik. Talán a brazilok elleni meccsről vannak több képek. Az első meccs május 30-án volt, szerdán, a csapat pénteken találkozott, azonban Linzer csak hétfőn csatlakozott hozzájuk, mert neki játszania kellett az utolsó bajnokin. Egyszerűen ebben nincs logika, ő volt az egyetlen, aki később csatlakozott.


ezzel a képpel üdvözölték az insta sztoriban.
Majd részt vett az edzésen is.


A május 29-i edzésről részlet.


Nézzük a meccset. Május 30-án az oroszok ellen játszottak, amit megnyertek 1-0-ra. Egyébként érdekességnek azt, hogy mindhárom meccsük Ausztriában volt, az oroszokkal Innsbruckban játszottak este 20:45-kor. Természetesen csak csere volt. A meccset itt tudjátok visszanézni.



Linzert a 72. percben cserélték be, tehát onnan érdemes nézni. Rendes oldalakon nem jelent meg róla kép, ami nála igazából nem is meglepő, de ebből a videóból kivágtam párat róla.


Érdemes megemlíteni a szokásos hülyeségeit is. Csak a szokásos most is. Folyamatosan kicicáztatta magát és képtelen volt labdához érni. Ha egyszer véletlenül hozzá került, szokásos módon eladta, vagy elvették tőle. Időnként nekiment az ellenfélnek, de nem csinálta olyan intenzíven, hogy labdaszerzés céljából fellöki vagy felrúgja az ellenfelet. Rájött, hogy még ehhez is hülye, mert neki még úgy sem sikerül. A meccs legvégén sikerült megindulnia, de amilyen peches, persze, hogy felrúgta egy orosz játékos. De hát ő mindig így jár. 


Itt épp felrúgják. 

Közben találtam két képet róla erről a meccsről.



A meccs után volt autogramm osztogatás, őt is megállították, bár olyan sokan szerintem nem, esetleg csak azért, ha már ott van, akkor már tőle is. De az illető szokás szerint egy kisfiú volt (aki fel is rakta). Legtöbbször kisgyerekek kérnek tőle, de időnként lányok is. Egy-egy fiú előfordul, majd lesz az is, később mutatom. 


Másnap, 31-én Budapestre utaztam, mert 1-én indult Brüsszelbe a repülőm. Ezt azért említem meg, mert hatással volt a mániámra. A cél Hollandia volt, ott él a tesóm a barátjával, hozzájuk mentünk Bredába. Tehát egy ember kivételével ment az egész család és egyben Brüsszelt is megnéztük, bár nem nagy veszteség annak, aki kihagyja esetleg élete során. Egészen 6-ig ott voltunk, szerdáig, tehát ez azt jelenti, hogy a június 2-i meccset ott néztem meg, és persze, kérdéses volt számomra, hogy a hollandok közvetítik-e, de szerencsére volt német (nem osztrák) tévéjük, így azon néztem. Egyébként ezt adta magyar tévé is, a Sport1. 

Június 2-án Klagenfurtban rendezték meg a második meccset a németek ellen. Ez a tesók harca volt, a kis tesók és a nagy tesók. Gondolom a magyar kommentátor sokszor megemlítette, hogy az osztrák kis tesók, mert amúgy a Salzburg-Dortmund meccsen is folyton ezt mondogatta. Ez a meccs 18:00 órakor lett volna, de akkora vihar meg eső volt ott, hogy másfél órát csúszott. Folyamatosan tolták a kezdési időpontot fél órával, így lett belőle másfél óra összesen. Nem egyedül néztem, így jobban vártam arra, hogy becseréljék, tesóm barátja folyton kérdezte, hogy "na, becserélték már?" Persze, azt kellett mondanom, hogy nem és pályára se lépett. Pont ilyenkor. De nem húztam fel magam. De nem maradtunk kép nélkül az egyik szurkoló szelfizett vele a meccs után.


Egy hatalmas pattanás a homlokán. Remek, de tőle ez megszokhattuk már. Hát elég nyomi meg más a másik sráchoz képest. A nyomisága egyébként kisgyerekek és lányok mellett nem annyira feltűnő, de a srácok mellett nagyon. Azt vettem észre. Nem tudom, olyan más, de így szeretjük, pont ez a jó benne. 

Egyébként az utazásom alatt kissé elgyengült a mánia, ami nem is baj, mert ha nagyon erős, akkor sokkal jobban idegesít, meg felhúzom magam rajta. Mint, amilyen Rosicky is volt. Itt még az sem idegesít, hogy nem mentem Linzbe, míg Rosickynél ha meghallottam, hogy Prága, már attól nagyon ideges lettem. Mert oda se sikerült elmenni a mánia alatt (csak utána). És akkor már el volt múlva, és amikor voltam, akkor kicsit előjött, majd mikor visszavonult, akkor tűnt el örökre, de akkor is pont egy utazásom volt. 

Június 4-én, hétfőn történt az a nevetséges dolog. Katt és ide is.
Most gondolom néztek, mint a moziban, hogy mégis ki ez a csaj, és, hogy jön most ide. Nos, ő Xavér barátnője, egy a plázacsaj. Bemertem követni instagrammon és két percen belül kaptam az autogrammos képem alá egy kommentet tőle, miszerint szálljak le a pasijáról. Aztán rákattintottam a profiljára, de már nem hozta be, aztán visszamentem a képemre és a komment is eltűnt onnan. Tehát letiltott. Most privát a profilja, de akkor szabad volt és bár közös képek nem voltak fent, de a többi focista barátnővel lóg, voltak Rómában és Marseille-ben. Na és pont akkor, amikor a meccsek is ott voltak. De ettől a kommenttől lettem benne biztos. Egyébként instáról pár kép el is tűnt, olyan képek, ahol szurkoló lányok vannak Xavér mellett, sőt olyan is volt, hogy az egyik lány több játékossal is fotózkodott, külön-külön rakta fel őket és mire hazaértem, hogy lementsem (mert csak gépen tudom lementeni), addig eltűnt, de a többiek képe mind ott volt. Csak az ő képe tűnt el. Ezt akkor nem értettem, de ez mindenre választ adott. Több lány is törölte a vele készült képét, ha meg srác vagy kisgyerek volt az illető, azok még mindig fent vannak. De én nem töröltem egy rohadt picsa miatt. A kamu instámba napokig nem tudtam belépni, ezért a tesóm bekövette és ő a mai napig követi, tehát nem tiltotta le. Ugyanaz a nevünk és mégsem. Tehát egyértelmű innen is, hogy kibaszott féltékeny. És rohadt ostoba és buta is. Tele van csücsörítős képekkel a profilja, a szája meg van csinálva, és műszempillája van, illetve egy tonna smink az arcán minden képen. A többiek többségének meg normálisan kinéző barátnői vannak. 

Mindig is volt egy olyan sejtésem erről a Linzer gyerekről, hogy üres fejű és ostoba, de próbáltam elhessegetni ezeket a gondolatokat és elhitetni magammal, hogy nem így van, de mindig előjöttek ezek a gondolatok. De most már biztos vagyok benne, mert akinek ilyen csaja van, az nem lehet nála jobb, ő is ezen a szinten van, mint ez a csaj. Egy normális ember az ilyen nőtől mihamarabb igyekszik megszabadulni. De ő egy kis ostoba gyerek, aki elvakultan szereti ezt a picsát. 

Minden évben Ibizán nyaral, mármint Linzer. Gondolom, mindenki tudja, miről híres az a hely. Rendben is lenne, ha nem állandóan oda menne és nem az lenne az egyetlen nyaralása. Amíg ő a válogatottban edzett, amíg mi Hollandiában voltunk, addig a haverjai, akikkel állandóan Ibizára megy, azok most is ott voltak, de persze nélküle. Másról sem szólt, mint nappali henyélésről, több videót is feltettek. Olyankor mindannyian a telefonjukat nyomkodta és egymáshoz se szóltak. De ilyen nagy unalomban nem csoda, hogy mindegyik a telefonhoz nyúl. Tehát egymás társaságát is baromira unhatták. Este meg jött a buli. Ugye ott inkább diszkók vannak, ők mindig ugyanarra a helyre mennek, holott ott lenne választék. Állsz végig a nagy tömegben és szól a tuc-tuc zene, ők ilyenre járnak, de vannak ott másféle bulik is. Bár én nem voltam ott, de másoknál láttam. Ebből is látszik, milyen beszűkültek, hogy annyi féle bulizási lehetőség van ott, de ők minden évben mindig ugyanabba mennek. És hát Linzer is ilyen, csak most ő kimaradt, de tavaly meg tavalyelőtt ő is részt vett ezen az ostobaságon. Egyszerűen más nem is nagyon létezik számukra. 

Na, akkor itt jön a jogos kérdés, hogy ha Ibiza a kedvenc helye, akkor a csapattársakkal miért olyan visszafogottan, a háttérben bulizott. Meg miért nem akart inni? Ja, mert szerdán meccs, holott még vasárnap volt, de később is alig akart, na mindegy. 
Annyira befolyásolható és ostoba, hogy Ibiza se az ő ötlete lehet, meg csak úgy tűnik, hogy az a kedvenc helye, de szegénynek annyira nincs saját véleménye, hogy még maga is elhiszi, hogy imádja Ibizát. Meg az ilyeneknek percről percre változik a véleményük, na az ilyenek a gyenge jellemek, és ő az. Nem csoda, hogy a csaja az orránál fogva vezeti és, hogy egy ilyen szar csajjal van. De biztos sokszor félrelép (Linzer), annyira gyenge és befolyásolható, nem mer az ilyen ember nagyon nemet mondani. A pályán is látszik, milyen, néha bár felhúzza magát, ha sárgát akarnak neki adni, volt egy ilyen időszaka, de márciusban például hagyta magát, amikor lökdösték, meg amikor a Dortmund ellen visszahúzták. Azért mondom, mert más ugrott volna és lett volna veszekedés. A Linz ellen is állandóan lökdösték, és ő hagyta, senkinek nem szólt vissza, pedig folyamatosan célpont volt a linziek számára. Utána jött az az pofázós időszaka, de ezzel is leállt, májusban már nem igazán csinálta ezt se. A válogatott meccseken meg főleg nem. Az is fura volt, hogy míg a Salzburgban szinte minden meccs után nyilatkozott, a válogatott meccseken egyáltalán nem ment nyilatkozni. És szinte senki nem foglalkozott ott vele, olyan mintha nem is lett volna ott, csak időnként belelógott a videókban és pár songos kép. Nem a csapattársakra gondoltam, hogy nem foglalkoztak vele, hanem úgy a média. 

Ugye az elején szerintem írtam, hogy szerintem olyan kis semmilyen, olyan jelentéktelen. Na, most bebizonyosodott ez az érzésem, ezért éreztem ezt. Ezek a gyenge jellemű emberek általában jelentéktelenek, azoknak is tűnnek. Kisugárzás. Nem tudom jobban kifejteni. Olyan semmilyen Linzer is. 

Vissza a meccsre. A meccs előtti napon természetesen volt edzés és végre megjelentek róla normális képek is, nem csak ilyen songosok. 



Nem tudom, de nagyon undorító a haja, természetellenes és olyan vele, mint egy barbie baba. Nem is értem, miért kell ilyenre festeni, főleg szőkére, ha eredetileg is szőke. Egy 2016-os képen jól látszik az eredeti hajszíne, mert akkor még nem festette. De ez annyira undorító és visszataszító. Újabban ilyen neki, amikor elkezdtem, márciusban, nem volt ilyen feltűnő. Ráadásul ombre is, alul meghagyta eredetiben, nagyon picit sötétebb maradt. Az ombre hajat ugye a lányok hordták úgy öt éve. Picsa hajszíne van, azok festik ilyen platinaszőkére. Biztos a csaja vette rá, mert neki Ken baba kell (bár ő anélkül is olyan érzés néhány képen). De hát nem is nagyon kellett erőltetni szerintem, nem igazán lehet neki saját egyénisége meg véleménye, azt sem tudja, mit gondoljon, percenként változik. Azért ilyeneket nem feltételeztem róla, és sokkolt, mikor tudatosult ez bennem. 


Itt az említett 2016-os kép, itt az eredeti hajszíne látható. Sokkal normálisabb, de egy ilyen picsa csaj mellett csak elbaszódik ez a gyerek, mert egy gyenge jellem. A mellette lévő lány egy szurkoló, ha ezt meglátná a csaja, biztos írna neki is, vagy már megtette, csak ez a lány se az a beszari, hogy kitörli aztán, mint a többiek. A szemöldöke meg no comment, szőke az is, és sokszor olyan hatást kelt, mintha nem is lenne neki. Marha hülyén néz ki, ezen a képen is olyan. Mondjuk azt befesthetné, kicsit sötétebbre (nem feketére), mert ez így borzalmas.

Június 10. Brazilok ellen játszottak Bécsben és kikaptak 0-3-ra. Meglepetés történt. Kezdő volt, most először a válogatottban. 


De hát olyan pocsék volt most is. Állandóan kicicáztatta magát, alig ért labdába, ha sikerült neki, akkor általában eladta. Időnként az ellenfélnek is nekiment. Nem direkt, egyszerűen útban van állandóan, ezért megy neki. Kerültek fel róla képek, de szinte az összesen durván hülye fejet vág, ha meg nem akkor meg háttal van.


Komolyan nem értem, hogy vághat állandóan ilyen durván idióta fejet valaki. Nála ez elég gyakori. Mondjuk a brazil se néz ki sokkal jobb nála, de azért mégis csak valamivel jobb, mint ő. Kicsit ki is lóg a hasa, épp, hogy csak. 

Az volt a baj, hogy a brazilok nem igen kezdtek el passzolgatni, pár passzot csináltak csak, ilyenkor Linzer igyekezett kicicáztatni magát, ami sikerült is, de nagyon durva kicicáztatás nem volt, mint mondjuk a Lazio ellen. 

Volt olyan is, amikor felrúgott valakit, és az lent maradt. Linzerke meg odament megnézni, jól van-e. Ilyet még nem csinált, ez szokatlan volt tőle. Hát, amilyen buta, nem tette eddig, mert lehet nem érezte, hogy oda kéne mennie, de lehet valakitől kapott egy alapos fejmosást, így odament felsegíteni.


És, persze, ilyenkor nem látszik az arca, amikor nem vág hülye fejet. 


Itt megint. Meg sem lepődünk már.


Itt is, de itt oldalról van, de most legalább nem ő songoskodik.


Itt meg megint elfordul, mintha tudatosan csinálná, hogy amint megjelenik a kamera, elfordul. Antonini meg pont az ellentéte, az meg rohant bele a kamerába. A hülye fejes képeken meg nem látja a kamerát, meg nem azzal foglalkozik. 


Itt sem tud értelmes fejet vágni, de mégis mit várunk tőle? Csak ilyen képek jelennek meg róla.

Itt tudjátok visszanézni a meccset



És most jön a jól megérdemelt szabadság számukra is. Kíváncsi vagyok, megy-e most Ibizára, mert ugye a haverjai most nélküle mentek el.

Még nincs vége a posztnak, szombaton ezt posztolta instára.


Erre inkább nem mondok semmit, iszonyat szánalmas, hogy nem tud egy értelmes képet kiposztolni. Mégis mi ez? Vagy ki ez? Mert baromira nem felismerhető és legyen mellé még fekete-fehér is. Megáll az ész...

Összességében erről a mániáról. Valami megváltozott, igen, és bevallom, azóta, amióta Hollandiában voltam, de már előzményei is voltak, ott csak felerősödött ez a változás. Az okát pontosan nem tudom, de a körülmények is közrejátszottak. Szerencsére nem olyan erős ez a mánia, így annyira nem is idegesít fel ez az egész. Egyébként fura érzésem van, érzem ezt a mánia utáni irritálást, ami azt jelenti, hogy a mánia már elmúlt, de még nem tűnt el teljesen, még követem és foglalkozom vele, de már nem olyan mániás érzések vannak, mint a mánia alatt. De itt nála még érzem a mániás érzést is mellette. Hát, remélem elmúlik és leváltja valaki más, aki már tényleg normálisabb. Nincs is nagyon kedvem hozzá, egyre szánalmasabbnak tartom ezt a gyereket. Ostoba és buta....biztos ez az egyik oka... a másik, hogy le se szarják. 

Most tudatosult bennem, hogy a valóságban egy nagy senki, senki se foglalkozik vele, olyan, mintha nem is lenne. Vagy inkább olyan, mint egy átlagos ember, aki nem focista, nem is híres, arra hajaz már lassan. Amikor kirakták a kezdőt, néhány osztrák azt sem tudta, hogy ő kicsoda, és oda is írták. Csak a Salzburgosok ismerik ott is. Szánalmas.

Ja és az osztrákok felakarják értékelni, elhitetik az emberekkel, hogy érdeklődnek felőle is, de csak ennyi, nem írnak konkrétan csapatot. De aki felől valóban érdeklődnek, azokról cikk is íródik és azt is tudni, melyik csapat. Róla még ilyen nem jelent meg. Nem érdeklődik iránta senki, nem kell senkinek, mert egy nagy nulla. Bátran kijelenthetem, hogy egy béna játékos. Egy labdát sem tud megtartani, azonnal elveszíti és állandóan eladja. Kapura se tud rúgni, ha nagy nehezen sikerül elindulnia és megtartani a labdát, akkor meg felrúgják. Szabálytalankodnia kell, de hiába, ha lefújja a bíró. De újabban már azt sem csinálja, így alig ér labdába. Folyamatosan elrúgják előle és leszerelik. Apám ki is volt akadva, hogy lehet ez válogatott, mert annyira béna, csodálkozik rajta. Igen, az osztrákok is nagy szarok, de így is csak azért kapott behívót, mert a bajnok csapat tagja. Nagyon sokáig jutottak az EL-ben is. Meg ennyire nincs ott értelmes játékos. Ugyanolyan szarok, mint mi.

Még valami. A csapattársa, Stefan Lainer apja fedezte fel és vitte Salzburgba a negyedosztályú St. Valentin csapatából. Ha ő nincs, a mai napig ott van és őszintén szólva, oda is való. Faluról nehezebb feljutni, ennek a gyereknek meg kurva nagy szerencséje volt. De sokáig ez nem fog tartani, ha így folytatja, szépen visszacsúszik. Most már teljesen érthető, miért nyilatkozik magáról lesajnálóan, mert tudja, hogy egy szar és neki nincs itt helye, csak a szerencse miatt van ott, ahol. 

A Salzburg oldalán megjelent egy cikk, ami arról szólt, hogy ki milyen kitüntetést kapott a bajnokságról. Őt még meg sem említették. Nem kapott semmit. Na, ennyi, ez mindent bizonyít, hogy felakarják értékelni. És a transfermarkton 7 millió az ára, márciusban értékelődött fel, előtte 1 millió volt, de még az is sok érte.

Most ennyi lenne, nem sokára jövök, amint elindult a bajnokság. De még előtte tervezek egy hajas posztot róla. Hát ő ilyen sajnos, foglalkozom vele, amíg a mániám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése