2018. július 23., hétfő

Két gólt is rúgott

Mielőtt beleélnétek magatokat, vagy nem tudom, előre szólok, hogy az ellenfél egy negyedosztályú csapat volt. Tegnap kupa meccs volt, az ellenfél a felső-ausztriai Askö Oedt volt. Ez egyébként Linztől körülbelül 20 km-re van, tehát ezért is vicces volt. A másik, amiért vicces, hogy ez a csapat a bajnokságban ellenfele a St. Valentinnek, mivel az is negyedosztályú és a felső-ausztriai csoportba van az is sorolva. Ez olyasmi ott, mint nálunk a megyei bajnokság, a negyedosztály tartományokon belül zajlik. Nem meglepő, hogy elverték őket 6-0-ra.


Természetesen csinálta a szokásos hülyeségeit. Hát kicicáztatni nem annyira tudta magát, mert ahhoz olyan ellenfél is kell, és egy negyedosztályú csapat erre nem biztos, hogy alkalmas, de meglátszott rajta, hogy azért megpróbálja, hátha kicicázzál. Láthatjátok, hogy Xaver van a mezére írva. Semmi értelme, de ő tudja. Ennél idegesítőbb dolgok is vannak, be fogok erről is számolni.


Ezt a képet tette ki a csapat oldala, miután gólt rúgott. Ő rúgta az első gólt. Ez a kép is katasztrófa, egyébként egyre jobban átalakul, teljesen máshogy néz ki, mint, mikor megnyitottam ezt a blogot. 


Ez mi megint? Mint valami feltámadt múmia, vagy nem tudom. Komolyan, Rosickyre írtam ilyeneket, de róla nem kellett volna. Erre itt a büntetés, mert ez tényleg igazi múmia. A meccs elején még volt olyan is, hogy passzolt, majd utána csak úgy a semmitől elesett. Mondjuk, ez sem meglepő már nála, már tudja mindenki, hogy nagyon sokszor taknyol el a semmitől. Mintha nem lenne egyensúlyérzéke, összevissza billeg amúgy is. 


Itt nem volt érezhető, hogy ki van utálva, bár nagy lelkesedés nem volt iránta, de itt most a többieknél sem, akik gólt rúgtak, mivel tényleg meglátszott az ellenfél amatőrsége. Szerintem ők sem voltak meglepve, el is volt várva szinte. 


A másik katasztrófális kép. Itt mint egy halott, és tényleg nem úgy néz ki, mint mondjuk 3-4 hónappal ezelőtt és ez nagyon szomorú. Elkeserítő nekem ez így mánia szinten, mert az elmúlt pár évben szinte az összes mániámmal ez történik. Apám, mikor meglátta a tévében, elkezdi, hogy hú de megöregedett két hónap alatt. Vele voltam akkor a meccsen, és ott tényleg sokkal jobban nézett ki. Apám mindent észrevesz, pedig vele nem szoktam ezeket megbeszélni, csak tudja, hogy ki a mániám és ennyi, néha elhülyéskedünk rajta, de azt se mindig. Azt is észrevette májusban, hogy hamar elfárad, ezt sem osztottam meg vele, se a lepukkanást. Nagyon látszott a tévében is. 


Aztán a 70. perc környékén lecserélték, ez a kép már akkor készült és iszonyatosan le van pukkanva. Ez már nem is emberre hasonlít, valami mássá alakult át. Louis is pont ilyen volt, ő sem hasonlított egy emberre. Érdekes, hogy mennyire hasonlóan pukkannak le, meg mindketten nagyon öregesek lettek. 


A negyedik gólt rúgta még ő, olyankor, miután elrúgta, jól el is taknyolt és felcsúszott a meze, kint volt a dereka. Mostanában egyre többször. Ja és az első gól után is felhajtotta a mezét, csak sajnos a tévé ekkor hirtelen már mást mutatott, így nem lehetett látni rendesen. A negyedik gól után csulázik egy hatalmasat, de ezen sem lepődik meg már senki, főleg, mikor Bécsben kint voltunk a meccsen és előttünk melegítettek, akkor folyamatosan nyomta a csulázást, apámnak is feltűnt. Egyszerűen gusztustalan és szánalmas, mert a többiek nem ennyiszer csinálták. Meg aztán eltaknyol és jól meghempereg benne, vagy eleve azon taknyol el, de itt már nem csak a sajátjában.


Sajnos csak így tudtam kiszedni a videóból, amikor kint a dereka.


A záróképre is ő került a csapat oldalára. A meccs fénypontja mánia szinten nálam az volt, mikor nagy intenzíven belerohan szó szerint az ellenfélbe, az elesik, ő meg eltaknyol rajta szokás szerint. 

A meccs összefoglalóját itt tudjátok megnézni.


Mindjárt visszatérünk rá, mert innen is hozok nektek pár képet, de előbb térjünk rá az insta sztorikra, amik róla kerültek ki leginkább a csapat oldalára. 


Hát itt nem is tudom, mit csinál, de elég hülyén jött ki. Mondjuk egy videót erről megnéznék.


A gól után került ki.


Majd a meccs végén.

Aztán az egyik csapattársa a buszon csinált egy videót, és igazából nem is akarta felvenni, csak ott ült és belelógott. Mindössze ezért került bele abba a videóba.


Nem igazán foglalkoznak vele, nyomkodja a telefonját, de rajta kívül szinte mindenki. Később ugyanezek buliztak meg énekeltek, de akkor Xavér már nem volt köztük. 

Van még egy tippem, hogy még miért van kiutálva. Ez is a mérlegre vezethető vissza, de nem azért mondom, mert ő mérleg, ha más lenne, akkor is mondanám (Antonini nem volt mérleg, mégis egy hatalmas nyalizó gép volt). Mert nyalizik összevissza mindenkinek, legfőképpen az edzőnek. Az is érdekes volt ugye, hogy például az április 12-i ünneplős videón inkább az edzőkkel ünnepel, meg a múltkori videón, amikor bántották, akkor is az edzővel jött le a pályáról. Wolf meg ugye az egyik legnagyobb riválisa, így már össze is állt a kép szerintem. Na az ilyen kis nyalis hülyéket általában kiutálják a munkahelyen is, főleg, akik a főnöknek nyomják. Itt meg az edző lesz az, végül is ő dönti el, hogy ki legyen kezdő és ki kezdjen a padon. 

Még pár képet abból a videóból és végeztünk is.


Igazítja a kis hajpántját a gól után. Amúgy elég gyakran csinálja.


Teljesen átalakult. Pont, mint anno Louis.


Olyan, mint egy negyvenéves. Sajnos ez van, ez csak rosszabb lesz.


Nem is tudok erre mit mondani, mint egy feltámadt halott. Most ez Rosickyre emlékeztetett, róla írtam ilyeneket, hát ezek szerint jön ez elő megint, mert Linzer szerintem jobban hasonlít azokra a dolgokra, amikkel Rosickyt jellemeztem még tavaly. 
Vicces, ahogy így mindig előre esik a válla. Meg itt is elég sokszor volt a földön a feje, meg a szokásos csípőre tett kéz. 
Egyébként rájöttem, hogy nem lenne olyan rossz, meg nem játszik olyan rosszul, ez csak azért tűnik úgy, mert billeg összevissza, amit mondtam az előbb. Meg ha már egy kis billenés van, már dől is. Ezért esik el folyton, csetlik-botlik. Meg sokszor bizonytalan, görcsöl, néha nem találja a helyét. Ideges, görcsölős típusnak tűnik a pályán.

Van egy rossz hír, ami miatt természetesen az osztrákok a hibásak. Tudtam, hogy nem szabadott volna elkezdeni ezt a mániát. Eleve kizáró ok volt, hogy osztrák, de amúgy a mérleg is, és mégis. Bevallom, amikor megláttam és elkezdett alakulni, nem akartam elnyomni, azt akartam, hogy kialakuljon, pedig azt mondogattam, hogy ez nem kell mániának meg ilyeneket. Belül meg az ellenkezőjét akartam, de ezt az érzést is elakartam nyomni. Egyszerűen semmilyen rossz érzés nem volt, hogy féreg lenne meg ilyesmi, még csak fel se vetődött, tehát ilyenekkel itt nem kellett megküzdenem, mint az előzőeknél. Amikor először láttam, hát borzalmasnak találtam a külsejét, de nem volt ellenszenves, sőt szimpi is volt és nem tudom, hogy miért. Azonban akkor még nem akartam foglalkozni vele, aztán később ismét előkerült. 

Na, akkor a lényeg annyi, hogy az osztrákok kiiktatták teljesen a bajnokságot az ORF-ről, tehát már nem fogok meccseket nézni az ORF1-en. Ez is csak azért ment ott, mert ez kupa meccs volt. Ha a neten néztem, akkor a Laolán lévő streamen, na ezt is kiiktatták, ott sem lesznek már streamek, majd megnéztem azokat az oldalakat is, ahol Rosicky meccseit néztem, hát ott sincs fent, pedig ott jó előre felrakják. Osztrák másodosztály viszont van ott, és a Laola is azt nyomja csak. Szánalmasak. Ja, és az osztrákokat is szopatják vele. Egy fizetős tévére rakták az egészet, tehát, aki nem fizet elő rá, az nem látja. Több kommentet és forumot is láttam, ami erről szólt és háborognak. Nem csodálom. Ilyenek az osztrákok és még sokat tudnék róluk mesélni, írtam a Laolának is facebookon, hogy tényleg nem lesznek-e streamek, de válaszolni már luxus nekik. Viszont látták. 

Nincs még végleges megoldás, de már alakul. De, ha esetleg ki kéne dobni ezt a mániát, igazából nem is lenne kár érte, mert csak pukkan lefele folyamatosan és ez már nagyon zavaró meg idegesítő. 

Ma feltett három képet instagramra és mielőtt beleélnétek magatokat, jöjjenek a képek. Sajnos beállított képek következnek. 


Ilyesmikre számítsatok. Itt is látszik a lepukkanás meg az öregedés. Meg, hogy át van alakulva.


Ez még rosszabb, mint az előző, ez még öregesebb, meg másabb. Meg, hogy lehet ilyen képet csinálni? Nevetséges. 


Ez még oké, ez nem látszik közelről.

Mi jut eszetekbe ezekről a képekről? 
Hogy a sztárokról vannak ilyen képek, bár róluk sok és folyamatosan jelennek meg, minél nagyobb sztár, annál több. Pl. Cristiano Ronaldo. 
Nem tudom, mondtam-e már, de ezt a gyereket próbálják felnyomni. Még mindig ott a neve az lehetséges eligazolók listájában, ami amúgy folyamatosan csökken. Ketten elmentek, a többi meg biztosan marad. Azonban semmi hír nincs arról, hogy érdeklődnek felőle legalább egy csapat, míg a többiről van, akik még ott vannak a listán. Ezek a képek is bizonyítják, de igazából nem tudom, mi a cél vele, ha igazából senki nem érdeklődik felőle. Ezek az első ilyen képek róla, legalábbis én eddig nem láttam egyet sem.
Kíváncsi vagyok, hogy ez a cipő lesz-e rajta. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése