2019. április 25., csütörtök

Megszületett Sabitzerék kislánya

Végre valami jó is kerül erre a blogra. Már nagyon vártam ezt a pillanatot, hogy megszülessen, hogy kitegyék, hogy a nyilvánosság is megtudhassa. Ma különösen erősebben gondoltam arra, hogy vajon mikor fog megszületni, már bármikor bekövetkezhet. Aztán nyúltam a telefonért és már ki volt posztolva, Sabitzer tette ki instára.


Ezzel a képpel jelentette be, hogy apa lett. Gratulálok nekik, kifejezetten örülök ennek a hírnek, pedig már nem is a mániám. Neki legalább normális élete van, a kis dög csak irigykedhet rá, neki sosem lesz ilyen kiegyensúlyozott, boldog élete, bár problémák mindenhol vannak, de összességében ők boldogok egymással, ez erősen érződik is. A gyerek érkezése ezt csak megerősíti. Az előző posztjaimban is írtam már, még, ha giccsparádéznak is.
A mai napon, 2019. április 25-én megszületett a kislány Drezdában, aki a Mary Lou nevet kapta.

Közben frissítem a posztot. Sabitzer ezzel a képpel lepett meg minket insta sztoriban.


Tudom, sablonos lenne, ha azt írnám rá, hogy édes, de ez tényleg így van. Ez a kép különösen tetszik, pedig nem vagyok egy nagy baba meg gyerek rajongó. De valamiért ennek most nagyon örülök, mármint a ténynek, hogy megszületett, na meg a képeknek is.
A további képek majd a következő posztokban lesznek kitéve, hisz mindig hozni fogom ezeket a babás képeket nektek, hogy azért valami jó is legyen a blogon, ne csak az a dög, meg a szemétkedései.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése