2018. október 30., kedd

Marcel Sabitzer

Betartom az ígéretem és megírom róla a posztot, így ti is megismerhetitek közelebbről az új mániámat, bár már nem annyira új, hisz már több, mint egy hónapja foglalkozom már. Már előtte is említettem úgy, mint Tehén Rigodonos érzés a szeptemberi válogatott meccses poszt alatt, illetve a Lipcse-Salzburg meccs poszt alatt is felbukkant Linzer mellett. 


Ez az a kép, ami meghozta az igazi mániát. Ez eredetileg egy videóból van kivágva és volt hozzá egy cikk, aminek köszönhetem, hogy a mániám lett. Mindjárt elmondom, miről szól. Először bemutatnám őt röviden, hogy legyen egy kis fogalmatok róla. 

Név: Marcel Sabitzer
Születési idő: 1994. március 17.
Csillagjegy: Halak
Kínai csillagjegy: Kutya (most is abban vagyunk, 12 évente ismétlődik)
Születési hely: Graz, Ausztria (ehhez majd lesz egy-két szavam)
Csapat: RB Leipzig (Lipcse)
Mezszám: 7
Poszt: Középpályás
Becenév: Tehén Rigodon, Marci

Ennyi elég is, nagyjából leírtam a tudnivalókat, így már kicsit többet megtudhattatok itt is. Akkor elmesélem, hogyan lett a mániám. Először szeptember legelején bukkant fel és fel is figyeltem rá. Ezt a képet nyomták a képembe instagrammon egyfolytában. 


Valami osztrák oldal erőltette folyton, el is mentettem magamnak, de nem magát a képet, hanem a posztot az instagrammon a mentések fül alá, utána nem igen foglalkoztam vele. De most komolyan, kinek nem tűnik fel ez a haj? Egy pálmafás copf, ami a kilencvenes években volt divat a bölcsődés és óvodás kislányok körében. (Lehet még most is, fene se tudja már, de akkor nagyon ment). Gondoltam, elmentem magamnak gépen is és megmutatom a haverjaimnak, de ez elmaradt rendszeresen, hiába nyomták a képembe szinte mindennap. 

Ekkor voltak a válogatott meccsek is és ugye Linzer is tagja volt annak és ez alapján tűnt fel Marci is, méghozzá ezzel a röhejes kinézetével. Haj + bajusz, ezek kellettek ahhoz, hogy felfigyeljek rá, de még nem volt elég, hogy a mániám is legyen, sőt még arra se, hogy elkezdjünk rajta szakadni. Persze, az is közrejátszhatott, hogy Linzer elég stabilan a mániám volt még akkor, utána kezdett hanyatlani. Tehén Rigodonos érzésem lett róla, az leginkább a bajusz miatt. Egyébként az egy mesefigura, még gyerekkoromban volt az a mániám, a 80 nap alatt a Föld körül Willy Foggal című rajzfilmben szerepelt. 


Emlékezek még erre a képre, ez volt az, amit legelőször betettem róla és írtam, hogy Tehén Rigodonos érzés. Linzer geci meg ott mögötte nyomiskodik. Inkább nem kommentálom azt a rohadékot, már megtettem akkor, amikor először betettem ezt a képet. 

Szeptemberben egyfolytában róla cikkeztek, vagy ha nem is állandóan, de elég sokat. Ekkor jelent meg az önsajnálós cikk, ami miatt a mániám lett, de nem akkor, amikor megjelent, hanem pár héttel később. Akkor meg se nyitottam amúgy, annyira nem érdekelt. 


Ezt a képet egyfolytában elém rakták akkor és egyik oldalon volt belőle rengeteg különböző felvételből. Nem nagyon keltette fel még így sem az érdeklődésem, max megjegyeztem, hogy na, már megint a Tehén Rigodonos érzés, aztán mentem is tovább. Egyik haveromnak említettem, hogy van itt egy Tehén Rigodonos érzés, elmondtam, melyik az és többet nem is nagyon foglalkoztunk vele. Már akkor ki kellett volna dobni Linzert, mint mániát, mert szeptemberben már iszonyatosan idegesített és ez igazából úgy durvábban augusztus közepén kezdődött. Ekkor még a gondolattal se játszottam el egyszer sem, hogy Marci legyen a mániám. Eleve nem is akartam Linzer után osztrákot, mert már azokkal is a faszom ki volt. 


A svédek elleni meccs után egy képen szerepelnek mindketten, azonban Marci sajnos háttal áll. Akkor azt láttam ezen a képen, hogy három Salzburgos egy képen, a többit meg leszartam. 

Az a név, hogy Marcel Sabitzer nekem már ismerős volt, még a 2014-es Salzburgból, amikor szintén követtem őket, de közel sem olyan szinten, mint most. Leitgeben szakadtunk akkor, de a mániám nem volt és ennek hatására mentem abban az évben a Graz maratonra, 2014. október 11-12-én. Ő tíz éve volt a mániám és Grazi fos gyereknek hívtam és a Graz maraton is akkor volt a mániám, és onnantól kezdve mindig elakartam menni és 2014-ben sikerült is megvalósítani. Azt is tudtam, hogy a Lipcsében játszik. Egyébként a 2014-es Salzburgból nem mindenkire emlékszem, sőt elég kevés emberre, tehát itt már nagy szó az, hogy ő benne van abban a kevésben. Meccseket alig néztem, körülbelül hármat láttam és kizárólag csak ősszel figyeltem, utána már nem. 


Pár edzéses képen felbukkannak mindketten, ugyanez vonatkozik az októberiekre is, amikor már a mániám volt és inkább ő érdekelt, mint Linzert, utóbbit meg tiszta szívemből gyűlöltem, és a mai napig így van, talán már nem olyan erős, mint akkor volt. 
Legközelebb először a nevét a márciusi kerethirdetéskor olvastam, amikor Linzer bemutatkozott a felnőtt válogatottban. Azt, hogy megsérült, így kimarad, bár már behívták, 12-én volt a kerethirdetés, ő meg 18-án sérült meg (haha, a szülinapja után egy nappal). Az arca már nem igazán volt előttem, de tudtam, hogy a Lipcsében játszik, meg, hogy Salzburgos volt és marhára nem érdekelt akkor, csak olvastam és valamiért megjegyeztem, és fogalmam sincs, miért maradt meg ennyire bennem, de azért annyira nem, hogy elkezdjek vele foglalkozni és még csak rá sem kerestem. Továbbgörgettem és nem foglalkoztam vele többet. Utána még májusban voltak válogatott meccsek, akkor is felmerült neve, annyi csak, hogy még mindig sérült, így ő nincs ott. Nem érdekelt továbbra se. Szeptemberben merült fel ismét, amit már meséltem, azt tudtam azért, hogy nem volt ilyen röhejes haja régen, hanem normális volt. Ekkor gondoltam egyet és beírtam a nevét a googléba, hogy felfrissítsem az emlékeimet, így már beugrott a régi arca is. 
A korára is emlékeztem nagyjából, és bár jó vagyok születési dátumok megjegyzésében (és akkor, 2014-ben az övét is tudtam), de az évek elmúltával elfelejtődött, főleg, hogy még ő se volt a fejemben. 2016-ban az EB-n ott volt amúgy, ellenünk pont csere volt, de becserélték, akkor lehet feltűnt, de akkor ennyire se érdekelt, így az nem igen maradt meg, és akkor alakult nekem Rosicky.
Vissza a születési évére, 93-ra vagy 94-re emlékeztem (és nem is rosszul), de inkább előbbire tippeltem volna, de aztán tévedtem. Hónapra, meg horoszkópra meg már nem emlékeztem, de aztán beugrott az is, bár halakra nem tippeltem volna, nem tudom, hogy miért. 
Születési helyét tudtam, mert Grazot ki nem jegyzi meg, az az egyik kedvencem. (Erről még lesz egy-két szavam). 

Térjünk rá a Salzburg elleni meccsre. Ott is felbukkant Linzer mellett, úgy, mint ellenfél. 

  
Ezt is láthattátok már ezen a blogon. Mivel Marci jobb oldalon szokott játszani, Linzer meg, ha nem középen játszik, akkor bal szélen és a Lipcse ellen pont így volt, így sokat találkoztak. Ezt amúgy a Konrad nevű haverjáról mondtam el, hát rá is vonatkozik ez és inkább őt figyeltem akkor, mert végül is ő Linzer haverja és nem Marci. És Konradot is rúgta fel, amitől nagyon megijedt. 

Ennek a meccsnek a hatására kezdtem el jobban foglalkozni Marcival, ekkor már belevittük a napirendbe a szakadást, és mivel Linzer idegesített, vele próbáltam enyhíteni ezt, bár akkor még úgy valltam, hogy ez nem lesz mánia, nem alakul semmi, csak sima szakadás, hogy ha nagyon ideges vagyok, akkor kicsit eltereljem vele Linzerről a gondolataimat. És, ahogy teltek a napok, úgy egyre jobban érdekelt, egyre viccesebbnek tartottam, főleg, a haja meg a bajusza miatt. A meccs 20-án volt és amúgy 25-én kezdett el alakulni. Kép keresés céljából néztem fel a Laola nevű osztrák oldalra, amiről írtam már egyszer. Visszanéztem a válogatottas cikkeket, hátha ott találok jó képeket és kizárólag ezzel a céllal kerestem fel. És hát mit találok? Egy nagyon röhejes videót, ami a mánia kezdetére emlékeztet és így lesz a továbbiakban is. 





Pár kép még a videóból, ezeket mutogattam mindenkinek. A mániában még nem voltam biztos, de éreztem már az alakulást, de nem feltétlenül a videó miatt, hanem a cikk tartalma miatt. Már a címe is jó, amiben azt mondja, hogy az osztrákok nem jó szándékúak, erre felfigyeltem és végig olvastam a cikket, vagyis a nyilatkozatot, mert végül is az. A videót nem pörgettem végig, csak belenézegettem, meg tekergettem, ahhoz már nem volt türelmem, hogy végig nézzem. Csak megállítottam pár helyen és csináltam belőle ilyen képeket. Ment a szakadás ezerrel, meg ilyen önsajnálós, fröcsögős nyilatkozatot már rég olvastam, vagy még csak dolgom sem volt ilyennel, már nem tudom. 
Elkezdi, hogy őt elfelejtették, mivel egy évig nem lehetett a válogatott keretben. Aztán tovább mondja, hogy az osztrákok mennyire rosszak. Itt kiderül, hogy az osztrák szurkolók bántják, meg szidják őt, ez már eleve tetszett nekem így mánia szinten. 
Azt mondja, hogy, ha az ember nem akarja, hogy kritizálják, akkor teljesíteni is kell és bár akkor még fogalmam sem volt, hogy milyen ő a válogatottban, így nem is értettem igazán, mit akar ezzel mondani. Jó, hát úgy értettem, de most már tudom, miért mondta ezt. Mert egyszerűen a válogatottban egy nagy darab szar, csak, hogy szépen fogalmazzak. Egyenlő a nullával ott, szinte semmit sem csinált, az októberi meccseken ezt láttam. A szeptemberieken meg csak csere volt, túl sokat nem játszott. 
Túl sokat vár el még ő is saját magától. Fasz tudja, miért. Most már jobban átlátom ezt, mint egy hónapja, amikor még szart se tudtam róla. Meglátszik a meccseken is és a cikk is írja. 
Majd a sérülésekre tért rá, az előző szezonban sokat volt sérült. Tavaly novemberben megsérült a válla, erről vannak képek, mutatom is.



Ebből visszatért, tudja a fene, mikor, azonban áprilisban ismét megsérült a válla, ekkor meg is műtette magát és ebből legközelebb csak nyáron tért vissza.
Viszont történtek fura dolgok a válogatottnál. Eleve ez az osztrák válogatott egy nagy mocsadék, és már Linzernél sejtettem valamit, de mivel ő annyira nem érintett, nem nagyon tűnt fel. De iszonyat mocskos dolgok folynak itt, és előtte is volt valami fura érzésem ezzel a válogatottal kapcsolatban, amikor még Linzerrel foglalkoztam. Hogy mi, azt nem tudom. 

Menjünk vissza az időben egy évet, a tavaly októberi válogatott meccseket említsük meg. Valamennyi meccsen szerepelt tavaly ősszel, pontosan nem tudom (bocs, lusta vagyok megnézni és annyira nem fontos, lényeg, hogy szerepelt, de nem az összesen). Fogászati műtétet írtak, hogy azért hiányzik, és akkor is megjelent egy önsajnáló cikk, ugyanis a szurkolók ekkor azt követelték, hogy mondja le a válogatottságot. Sajnos pontos képet erről nem tudok mutatni, mivel akkor még nem követtem, a fent maradó cikkek maradtak csak be, azokból lehet tájékozódni, de ez közel sem olyan, mintha akkor követtem volna az eseményeket, és akkor lettem volna képben az aktuális dolgokkal. Ekkor elkezdte magát sajnáltatni, hogy napokig fel volt dagadva az arca, hogy az emberek nem tudják, miken ment ő keresztül (ez is csak el lett túlozva, drámázni azt tud). Felmerült bennem, hogy ezek nem igazak, csak távol akarták őt tartani, de nem tudni miért, de ezt semmivel sem tudom alátámasztani, csak egy elmélet. Azonban simán el lehet azon is gondolkodni, hogy mégis csak igaz és tényleg ilyen ritka szerencsétlen. Ha nem Halak lenne a horoszkópja, rávágnám, hogy szinte kamu az egész és valakinek érdekében áll ez. Nem erre alapozok, de lehet abban valami, hogy a Halak egy igazi csődtömeg, egy szenvedőgép, de nem szabad általánosítani, meg mindenkinél másképp jön elő, valakinél erősebben, valakinél kevésbé. Végül is elgondolkodtató ez az egész. A régi Nestára emlékeztet amúgy jellemben, akinek csak két nappal van később a születésnapja. (18 év különbséggel). A horoszkóp az egy összetett dolog, kevés önmagában a napjegy. De ez egy másik téma már. 
Az üvegasztalos, amikor beleesett az üvegasztalba a saját nappalijában Grazban, az egy kicsit előtte volt, júniusban. Cikkeztek is róla elég sok helyen, és egyedül volt otthon, nagyon vérzett a keze, ezért felhívta a haverját, aki kihívta a mentőket. Elég logikátlan, akkor már miért nem egyből a mentőket hívta? Értelmes ez is... vagy bűzlik valahonnan, hogy lehet, mégsem igaz ez, mert akkor is pont válogatott meccsek voltak. Mindig a válogatott meccsek előtt történik vele valami, így jogosan voltak felháborodva a szurkolók és az egész eléggé fura. 
A következő márciusban volt, ami még talán nevetségesebb. 12-én volt kerethirdetés, majd 18-án a 10. percben le kellett cserélni a válogatott előtti utolsó bajnokin. Erről is vannak képek.




A fejét fogja, a végén még sír is és a saját lábán megy le. Itt lehet azt is gondolni, hogy lehet volt valami, azonban nagy sérülést nem okozott (hát persze, hogy nem, tíz nap múlva vissza is tért), azonban lehetséges, hogy, ha nincsenek válogatott meccsek, visszatér hamarabb is, vagy nem is jelentettek volna sérültek és már a következő meccsen játszott volna. Bűzlik itt valami. Amíg őt távol tartották, addig a kis nyomorék faszfej Linzer geci 23-án be is mutatkozik a felnőttek között, majd halálra istenítik előtte is és utána is. A Dortmund elleni meccsre hivatkoznak, 8-án és 15-én. 
Hát szép kis szülinapi ajándék volt ez neki. 
A májusi meccsekről meg már áprilisban kilőtte magát, az az egy, ami biztosan igaz. Akkor műtette meg magát és csak nyáron tért vissza. 

Vissza a szurkolókra, még annyi, hogy a szurkolók elég sokat várhatnak el tőle, meg ő is saját magától, de ezt mondtam az előbb. A mondata meg egyértelműen arra utal, hogy megakar nekik felelni, hogy, ha hozza az elvárt szintet, békén hagyják őt, nem fogják bántani. Már a gondolat is nevetséges, hogy valaki komolyan elhiszi ezt. Ha valakire egyszer már rászálltak, arról egy ideig biztosan nem szállnak le, sőt az is benne van, hogy soha, majd a visszavonulása után. De az még messze van. Abban nem akart megfelelni nekik, amikor azt kérték, hogy mondja le a válogatottságot? Abban nem. Akkor most biztosan nem lenne képben. Ő inkább teljesítménnyel akar megfelelni, hogy csöndbe maradjanak és szeressék őt. De ezt nem kéne elhinnie, ha sikerülne is neki, akkor más miatt lenne szekálva, higgyétek el, találnak az ilyenekre mindig valami okot, amiért lehet valakit bántani. Álomvilágban él, ha azt hiszi, hogy ha teljesít, szeretni fogják. De ez igaz is a Halakra, mit is várunk xD.

Térjünk rá egy másik témára, a születési helyére, mert már az sem egyértelmű. Évekig Graz volt feltüntetve mindenhol, a mai napig szinte így van, azonban idén májusban egy interjúban azt nyilatkozta, hogy igazából Welsben született és az emberek azt hiszik, hogy Grazban, csak, hogy ez nem igaz. Már több oldalról is bűzlik ez. Nézzük meg, mi történt volna nagy valószínűséggel, ha tényleg Welsben született volna, több lehetőség is van. 

1. Már az elejétől fogva tudta volna mindenki és mindenhol az lenne feltüntetve és semmiféle keveredés fel se merült volna. Még annyi lenne, hogy Welsben született, de Grazban nőtt fel (ezt az utóbbit már nem tudja letagadni). 
Volt olyan mániám, aki egyéves koráig élt csak a szülővárosában, utána egész máshová költöztek, mégsem volt soha keveredés nála. Főleg, hogy a két város az ország két végében volt az ő esetében. 
Wels és Graz is egészen máshová esik.

2. Ha mégis keveredés lett volna, biztos, hogy nem most tisztázta volna, hanem már évekkel ezelőtt. Miért nézte akkor tétlenül, hogy rosszul legyenek feltüntetve az adatok? Mindenki igyekszik minél hamarabb korrigálni, nem hiszem el, hogy nem tudta, hogy tévesen van írva mindenhol kivétel nélkül. Meg két olyan város között, ami egész máshová esik, nem szokott zavarodás lenni, tehát egyértelműen megvan az, amelyikben az illető született, még, ha a másikban is nőtt fel. Jó példa erre az egyik régi mániám, akit az előbb említettem. 

Ha tényleg Welsben született, akkor miért csak most jut eszébe, illetve, miután nyilatkozta, miért nem korrigálják a hibát? Egyedül a wikipédián lett átírva, de arról tudja mindenki, hogy abba bárki beleszerkeszthet, tehát azt valószínűleg egy rajongója írta át. Majd más nyelvű wikipédián is szép sorban át lettek írva, de nem mindegyiken. Például a magyaron mai napig Graz szerepel. A németen meg lett jelölve egy forrás, a videó, ahol azt nyilatkozza, még a perc is meg van adva, hogy honnan mondja. Ám, de ez a videó már nem elérhető, pedig szeptember 27-én lett oda szerkesztve. Na, nézzük meg, hogy fedeztem fel ezt a baromságot. 

Szeptember 24-én láttam meg az egyik fanoldalán, hogy Wels van beírva születési helynek, na, de én Grazra emlékeztem mindig is és nem is olyan rég meg is néztem, na de most újra, azonban mégis tudtam, hogy nem én vagyok itt a hülye. Ekkor még a német wikipédián is Graz szerepelt, meg egy büdös szó sem volt arról, hogy ő Welsben született volna. Azt gondoltam, hogy ez a kedves adminka tévesztette el és nem értettem, minek vezet róla oldalt, ha azt sem tudja, hol született. Esetleg elírta, ezért írtam neki egy üzenetet, hogy, bocs tévedés van, Sabitzer Grazban született. Hamarosan jött is a válasz, hogy Welsben, mivel idén májusban egy interjúban még ő nyilatkozta. Mivel még az alakulás előtt voltam, nem nagyon érdekelt, hol született igazából, ezért ráhagytam. 
Az alakulás közben kezdett el úgy igazából érdekelni, de nem hittem benne, de azt tudtam, hogy a fanoldal tulajdonosa nem magától találta ezt ki, tehát ennek van alapja, hogy ő ezt gondolja. 

Egy érv szól az mellett, hogy Welsben született, még hozzá az, hogy az apja, amikor Marci született, Linzben játszott. Wels meg ahhoz van közel. Nem tudom, mondtam-e már, de az apja szintén focista volt, hasonlóan Rosicky apjához. 1993. októberében igazolt Linzbe, előtte Salzburgban játszott, azonban stájer születésű, és a tartományban is kezdett is focizni, de nem Grazban. A szülővárosa sincs attól messze. Ez azonban nem ad 100%-os választ, különben is ezt is már tudhatta mindenki, miért csak most derül ki akkor? És a kiderülés után miért nem korrigálják a hibát? Mert semmi jele, sehol sem írták át a wikipédián kívül, amit bárki szerkeszthet. Talán, mert hiába mond bármit, ha a papírjain Graz szerepel, akkor az is marad ott, és mondhat bármit, de a személyijében meg egyéb papírjaiban nem fogja tudni soha átírni legálisan. De miért akarna ezzel csalni, aminek nincs nagy jelentősége? Mivel nem íratta át, így senki se foglalkozik vele, az marad ott, ami a papírjain is szerepel és valószínűleg így Graz az. 

Még egy elméletem van ezzel kapcsolatban. Ő akkor fogant, amikor a focisták szabadságon vannak, azaz júniusban, ráadásul páratlan évben, amikor se VB, se EB. Ekkor biztos, hogy Grazban, vagy a környékén töltötte el a szabadsága nagy részét és biztos, hogy a feleségével. Ugyanis ott van a gyökerük. Júniusban nincsenek bajnoki meccsek, mindenki azt csinál, amit akar, ő meg a feleségével volt 1993. júniusában. Grazban, illetve a nyaralás alatt is csinálhatták és mivel többet csinálták, mint az év más szakaszában, így ekkor lett terhes. Persze, lehetett volna máskor is, ez az elmélet se ad 100%-os biztonságot, csak a valószínűsége nagyobb, mint a többi verziónak. Emiatt arra lehet gondolni, hogy mivel az év több részében az asszony több időt tölt Grazban, és csak időnként megy a férje mellé, mert az otthona Grazban van, ezért kihasználták a szabadságot, hogy még többet lehessenek együtt. Remélem érthető, nincs több mondani valóm erről. 
Még annyi, hogy ha úgy van, ahogy én mondom, akkor valószínű, hogy az anyja úgy döntött, hogy ő Grazban fog szülni, oda járt gondozásra, vizsgálatra, az orvosa is ott volt.
Persze, ez csak akkor állja meg a helyét, ha időre született, a kora születésnek jóval kisebb az esélye, tehát vehetjük úgy. Persze, vannak rendkívüli esetek, amikor máshol indul be a szülés, sürgős ellátás kell, és ha ez történt volna, akkor arról már tudnánk, vagyis inkább arról, hogy Welsben született. Fentebb már írtam róla. Még annyi, hogy a róla szóló cikkekben is egyfolytában lestájerezik, Wels meg Felső-Ausztria és azt nem szokták említeni, hogy ő ott született, hanem egyértelműen stájer. Azt már tudhatjuk, hogy az osztrákok szeretik megemlíteni a tartomány. Linzer gecinél merült fel Felső-Ausztria, hogy ő onnan jött, de ezt tudja mindenki.

/Graz 2014. október 11-én, Graz maraton előtti nap. Saját kép/

Itt már mindent el lehet képzelni, hisz olyan fura dolgok történnek körülötte, hogy akár az is elképzelhető, hogy valakinek érdekében állt, hogy mondja azt, hogy Welsben született. Azonban abban a videóban más is volt, és az interjújának semmi nyoma nincs már, leírva sincs és a videók is eltűntek. Gondolom, nem a születési helye miatt lett az törölve, de mindenesetre minden fura vele kapcsolatban. 

Mindenről nem fogok tudni írni egyetlen posztban, de október 7-ét mindenképp meg kell említenem. Linzerék ezen a napon játszottak Grazban, azonban a nyomorék csicska nem lépett pályára, aminek örültem is. Marci meg kezdő volt, valamivel később kezdődött az ő meccsük, de a két meccs egybe esett, a Salzburg második félideje és a Lipcse első félideje egyszerre volt. Ezen a napon 6-0-ra verték el az ellenfelet, a Nürnberget, ebből ő két gólt rúgott és a meccs után sok kép jelent meg róla. 


Ilyesmi képeke jelentek meg róla, és van még egy viccesebb kép is ennél.


Szívet mutatott fel a második gólja után, a csajának szólt, aki aztán másnap ki is rakta insta sztoriba.


Nyilatkozott a meccs után és ez a kép került fel a csapat oldalára. Ekkor egy forumra beraktam és erre elkezdi valaki, hogy cuki a macskabajusz. Jókat szakadtunk ezen a haverommal. 


Még egy kép aztán én itt be is fejeztem, mert annyi mindent lehetne róla írni, hogy holnapra se végeznék. Még csak egy hónapja a mániám és tudnék róla írni több oldalt akár egész nap.
 Lesz még poszt, olyanok, amelyekben kicsit jobban megismerhetitek. Persze, Linzer sem fog elmaradni, de őt már csak szidni fogom. Annyit megjegyeznék, hogy vasárnap Linzben játszottak és 3-3 lett a vége. A Salzburg játékosok nincsenek hozzászokva a kudarcokhoz, a döntetlenhez sem, csak a győzelem az, ami elfogadható számukra. Ez már sorozatban a második döntetlen volt a bajnokságban, frusztrálttá váltak és páran elkezdtek veszekedni a bíróval meg az ellenfél játékosaival. Egyik Salzburgos piros lapot is kapott a meccs lefújása után, aki aztán csapkodott, rugdosott meg minden szart csinált. Undorító. A nyomorék csicska végig magyarázott a bírónak, szinte veszekedett vele,szegény bíró már szabadulni akart, de ettől a szarházitól nehezen tudott. Ennyit erről, ocsmány egy banda ez, még a nyilatkozatok is erről szóltak, nevetséges.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése