2018. április 22., vasárnap

Az elmúlt hét eseményei

Olyan sűrűn nincs poszt, mint meccs, tehát nem készül minden egyes meccsről egy-egy poszt, hanem egybe írok pár meccset. Kezdem a múlt hét vasárnapi meccsel. Rohannom kellett haza, mint az állat, de így is lemaradtam az első tíz percről. 2:6-ra győztek idegenben az Admira ellen április 15-én.

A barátunk újra a régi volt és most erre azt kell, hogy mondjam, hogy jól játszott. Ritkán mondok ilyen, de most tényleg így volt. Persze, a szokásos hülyeségeit most is csinálta.


Nagyon nem emlékszem már, de semmitől nem tért el a többitől, többször is kicicáztatta magát, ez csak a szokásos, illetve belerúgta az ellenfélbe meg társai. Tudom, hibát követtem el, hogy nem írtam le egyből, de máskor már úgy fogom csinálni, ha nem is azonnal teszem közzé, de legalább vázlatban meglesz.


Volt azt hiszem két gólpassza, illetve volt, hogy ő indított, de nem volt mindegyik gólban benne, az utolsóban meg már pályán sem volt, mert még a hetvenedik perc előtt lecserélték.



Térjünk át a szerdai meccsre, amiről nem fogok sokat írni, mivel nem láttam. Mindjárt el is mesélem, hogy történt, de előbb nézzük meg az előző napi edzésről a képeket, mert itt most olyan is volt.




Akkor nézzük a szerdai meccset. Ugye szerdánként kijárunk Ausztriába szóró lapozni, persze, nekem nem kötelező menni, de úgy döntöttem, hogy megyek, pedig tudtam, hogy meccs lesz és esélytelen, hogy este hatra hazaérjünk. Egyik oka az volt, mert tudtam, hogy egy meccsen ki fog maradni vagy csak csere lesz és azt gondoltam, hogy a kupameccs lesz az, így hát kockáztattam. Illetve volt arra is esély, hogy ott be lehet ülni valahová megnézni. Rossz döntést hoztam, végig játszotta, ráadásul hosszabbítás volt és tizenegyesek, 120 percet játszott, tizenegyest nem rúgott.


A meccs előtt, a csapat insta sztorijában láthatjátok, hogy piros a telefonja. Inkább nem mondok erre semmit.
Állítólag nem játszottak valami jól, de nem tudom. Inkább nem mondok semmit. Egész este rohadt ideges voltam miatta, hogy nem látom. Annyi ilyen idegeskedés van ebben a mániában és most megtörtént a harmadik is, mindjárt mondom.


Majd tizenegyesekkel megnyerték a meccset és továbbjutottak a döntőbe, ami május 9-én lesz, azt hiszem a Graz lesz az ellenfelük, de nagyon nem tud ez érdekelni. Legalább lesz minél több meccsük, hogy jól leterhelődjenek. 
Utána a csapat facebook oldala kitett egy szavazást, hogy ki volt a meccs embere.


Több mint 200 szavazat jött a kapusra és rá körülbelül 15 szavazat. Kissé megalázó, de nem komoly, csak ez így elég fura volt.


Ez már az a jelenet, amikor megnyerték. Itt mint egy halott. Egyébként észrevettétek, hogy máshogy néz ki, mint a többiek? Na, majd egy másik posztban elmagyarázom.

Annyira le vannak terhelve, meg annyi meccsük van így egymás után, hogy ezután a meccs után kaptak pihenőt, ami leginkább péntekre és szombatra szólt. De még a csütörtököt is ide vehetjük.
A meccs Mattersburgban volt, nem messze a magyar határtól, Burgenland tartományban, a soproni határátkelőnél. A csapat repülővel ment Bécsbe, onnan busszal az említett városba. 

Csütörtökön Bécsben volt, egy haverjával beültek valahová kávézni.


Ezt ő tette ki.


Ezt meg a haverja, ő is belelóg egy kicsit, itt is látszik a piros telefonja.

Onnan valószínűleg hazament, nem ment el Salzburgig. Egy cikk szerint ezt a szabadságot St. Valentinben töltötte, a családjával. 

Pénteken valami gagyi meccsre látogatott ki, az is a falujához meg Linzhez van közel. 


Nagyon gyönyörű ez a pulcsi, inkább nem kommentálnám. Hogy néz ki? És miért rózsaszín? Ezen a képen főleg ez miatt olyan, mint egy kislány. Még csak nem is kisfiú, hanem kislány. A másik, meg ez tiszta kilencvenes évek érzés, akkor hordtak ilyen nagy és hosszú pulcsikat meg felsőket. Ezért simán elképzelhető, hogy az anyja akkor ebben ment szülni Linzbe. Természetesen őt. 

És akkor jöjjön a mai meccs, az Altach ellen játszottak otthon, 3-1-re megnyerték és ő csak csere volt.
A meccs előtt a csapat ezt tette fel az insta sztoriba.



Nincsenek róla képek, nem tudok mit csinálni, ha lesznek, majd frissítem. Sok mindent itt nem csinált, mert csak csere volt és ő volt az utolsó csere, úgy körülbelül tíz percet játszhatott. Rohangált, ahogy szokott, sőt ki is cicáztatta magát, de a játékhoz sok mindent nem tett hozzá. Lényeg, hogy a saját kis hülyeségeit megcsinálta. Volt olyan is, hogy ment a labda, beleakart érni, de nem sikerült, a labda ment tovább, ő meg majdnem elesett a saját lábába. Na meg a kapu előtt az ellenfél igen csak keményen ráesett, ő meg pofával lefele lebaszódott a földre, egy darabig fetrengett, de ahhoz képest, hogy mekkorát kapott, hamar felkelt. Kicsit fájlalta a beütött részt, majd hamar rendbe is jött.

Egyébként találtam egy oldalt, ahová felteszik a teljes bajnoki meccseket, ott nyugodtan visszalehet nézni őket.


Itt tudjátok visszanézni az április 15-i meccset.



Ehhez még hozzáfűznék valamit, 53:37-től érdemes nézni, megy a labda, persze az ellenfél elveszi előle, ő megy utána, próbálja elvenni, sikerül is neki, majd elpasszolja a saját csapattársának, majd megindul előre, de nekimegy az ellenfélnek, az meg elesik, ő meg elbukik az általa fellökött ellenfélbe. Ilyet se gyakran látni senkitől se (csak ő képes ilyen sok baromságra).

Érdemes visszanézni a Linz elleni meccset, ami amúgy egy dögunalom volt és egy fos, de ok nélkül összevissza lökdösték.



10:24-től nézzétek, itt is majdnem felbukik az ellenfélben, de megtudott kapaszkodni, de így is elég vicces volt, aztán meg reklamál, majd egy csapattársa is csatlakozik hozzá. Majd egyszer csak a Linz játékos meglöki. De nem ez volt itt az egyetlen, többször is lökdösték ok nélkül. 

Ha felkerül a mostani meccs is, akkor beteszem ide, nézzetek majd vissza. 

Na, akkor elmondom, mit csináltam. Csináltam egy próba bejegyzést, amit kitöröltem utána, de vele ment a legelső poszt is, a "Bemutatkozik Xaver Schlager" című poszt is. És nem lehetett visszahozni, mármint úgy, hogy legalul legyen márciusi dátummal, mint az eredeti. A tárolt változatból hoztam vissza. Ha esetleg te is csinálnál ilyet, akkor tudok segíteni. Fontos, hogy meglegyen a poszt URL címe, ezt ki kell másolni és a googlébe beírni, ott ugye kiadja a posztodat, és kiválasztani a tárolt változatot, ott ki fogja adni. Ki tudod másolni, de sajnos eredetiben már ne fogod tudni visszahozni. Nagyon elbasztam ezt, ez már a harmadik szopás a héten a mániával kapcsolatban.

Létrehoztam neki egy külön oldalt, ott elérhető. Létrehoztam egy olyan oldalt is, ahol azt olvashatjátok, milyen szivatások voltak a mániában, megdátumozva.

A következő meccs csütörtökön lesz az Európa Ligában a Marseille ellen este kilenckor. Biztos, hogy valamelyik digi csatorna majd adja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése